2017. március 22., szerda

Beköszönés

Sziasztok!

Ez a blog a szellemi termékeim gyűjtőhelye lesz. Bármi ami eszembe jut, amiről szeretném kifejteni a véleményem itt fog helyet kapni, de azért próbálom majd mindezt valamilyen kategóriák közé szorítani, hogy egyszerűbb legyen számotokra a böngészés.
Elég nagy az érdeklődési köröm és egy aktív, elgondolkodtató, értelmes vitákra okot adó blogot szeretnék létre hozni. Lehet, hogy szervezek majd be még valakit, hogy még sokrétűbb legyen az oldal, de ez még nem fix.
Persze ha az ember sok mindennel foglalkozik akkor az ideje is megoszlik, de tényleg régóta szeretnék egy ilyen vonalon is haladni.
Na de mi is ez a vonal?
Személy szerint nagyon szeretem az animéket és mangákat, már több százat láttam és olvastam, de magával a japán kultúrával is szeretek foglalkozni, ezen kívül szeretem az irodalmukat is. Ha már irodalom, akkor természetesen a magyarral is ki vagyok békülve,  mostanában rengeteg klasszikus regényt olvasok, szinte falom őket és jó lenne ezekből is valami érdekes cikket összeállítani, hogy például milyen Jókait olvasni 19 éves fejjel a 21. században.
Esetleg aktuális dolgokról is ki fogom fejteni a véleményem, szeretek hosszan írni, de lehet, hogy éppen egy kis érdekességre lesz időm vagy kedvem. Van, amit nem kell olyan hosszana boncolgatni.
A filmek terén nem  vagyok annyira tájékozott, kevés az a film, ami igazán megfog. Persze, a nagy filmimádó barátom miatt mostanában elég sokat megnéztem, szóval akár ilyesmi is terítérke kerülhet.
Ha mindez nem lenne elég, akkor imádok rajzolni és művészi pálya felé is kacsingatok, de a realitás talaján élve emellett tanári szakos vagyok(informatika és rajz). Úgyhogy biztosan írok majd a képzőművészettel kapcsolatos témákról is.
Emellett imádom a zenét, nekem az alkotás folyamatához tartozik a muzsikaszó. Főleg rockot és metalt hallgatok, de anyukám miatt szeretem az operetteket, az értelmes rappel sincs semmi bajom és a '90-es évek zenéit is kedvelem, hisz ezeken nőttem fel. A mosógép "zenén" kívül bármire nyitott vagyok, szóval biztosan zenei cikk is előfordul majd.

Dióhéjban ennyi lenne az, ami miatt létre hoztam eme blogot. A többi a jövő zenéje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése