2017. július 8., szombat

Hová lettem?

Sziasztok!

Most egy kis személyes bejegyzés fog következni, mert eléggé eltűntem és szeretném tudatni, hogy nem a lustaság és az ihlet hiánya okozta mindezt.
Miután letudtam a vizsgáimat, szinte azonnal elkezdtem dolgozni, hogy nyárra legyen egy kis pénzem. Minden nap 9-9,5 órákat húztam le, szóval nem igazán volt energiám egy cikk megírására.
Plusz a korai kelés már ismeretesen nagy ellenségem, így a nap végén kipurcanva estem be az ágyba.
A többi blogomat is csúnyán elhanyagoltam és sajnos a rajzaim száma se emelkedett(egyel se).

Viszont jó hír, hogy most pénteken letudtam a munkát és végre jöhet a megérdemelt pihenés és persze utána az írás. Elég sok mindent tervezek a nyárra: miközben dolgoztam azon is kattogott az agyam, hogy miket írjak ide, így néhány ötlettel gazdagabb lettem. Tervben van két, vagyis igazából 3 nagy projektem: BJD babát akarok készíteni(amihez remélhetőleg jövő héten megérkezik a gyurma), történetet írok és ezt meg is valósítom képregény formában. Mindezek mellett kirándulni és nyaralni is tervezek, szóval ha minden jól alakul, akkor tartalmas 2 hónap vár rám. És ha aktív vagyok, akkor jobban jön a kedv és az ihlet is a cikkíráshoz. :)

Ennyi akart volna lenni ez a kis beszámoló a jelen helyzetemről.

Hamarosan jelentkezem egy új bejegyzéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése