2020. január 11., szombat

Újrakezdés

Sziasztok!
Egy ideje nem írtam erre a blogra, aminek főként a magánéletem az oka. Kicsit már rendeződtek a dolgaim, szóval szeretném újra beindítani a blogot. Sok ötletem van még és szívesen írnék újra cikkeket, szóval nem zárom be az oldalt. A tartalomfrissítés mellett szépészeti beavatkozásokat is eszközölni kell, ugyanis a design még mindig őszi hangulatú. :'D Hamarosan lecserélem, és igyekszem a hétvégén előrukkolni egy új bejegyzéssel. Csak még ugye itt a vizsgaidőszak is a nyakamon...
Sajnos a Halloween-i kihívással is elcsúsztam, pedig elkezdtem kitölteni. De pótolni fogom, csak majd októberben teszem ki, mert kicsit fura lenne január közepe táján ilyesmiről írni.
Úgyhogy itt vagyok újra, remélem még maradt itt valaki, aki olvassa majd az újabb hülyeségeimet.

B.Ú.É.K. mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése