2017. május 5., péntek

Új kinézet! :D

Üdv!

Igaz, hogy a blog maga még 3 hónapos sincs, de már elég sok designt pakoltam fel rá, amit 3-4 nappal később levettem. Eddig nem igazán találtam a hozzá passzoló stílust, mert a másik két blogom már kiforrottabb. Arra is rájöttem, hogy a fekete nem a legszembarátabb szín egy olyan bloghoz, ahol hosszú bejegyzéseket írok. A személyes blogom mindig is fekete volt, már 2011-óta szinte más szín nem is jelent meg rajta, most viszont váltanom kellett. Még így sem vagyok teljes mértékben megelégedve a kinézettel, de szerintem az eddigiek közül messze magasan ez a legjobb. Majd kísérletezek még ezzel. :)
Ja és persze végre eljutottam odáig, hogy csináljak egy favicont is az oldalnak. Kellett már, lássuk be.
Remélem így ha valaki idetéved és esetleg elolvas tőlem 1-2 cikket, akkor nem folyik majd ki a szeme. :'D

Hamarosan jönnek az új bejegyzések is. Folytatom a Pacsirták közt bagolynak lenni sorozatom, valamint a szülőkről is írni akarok. Sok cikk van, hogy miként kezeljük a tini gyerekünket, de a fordítottjáról már kevésbé. Valami ilyesmiről szeretnék nyilatkozni.
Valamint jön majd egy cosplayes cikk is, ha időm és energiám engedi. Persze mindenképpen meg fogom írni, csak eléggé besűrűsödött az életem, hisz az egyetemből 2 hét van hátra és utána vizsgaidőszak. De nem akarok inaktív lenni, lehet, hogy előre megírok ezt azt és kiteszem őket ahogy tudom. :)
Na, most kivételesen egy olyan bejegyzést olvashattatok, aminek se füle, se farka nem volt. Bár lehet, hogy a többiről is így vélekedtek. :'D

Még jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése