2019. július 23., kedd

Aliexpress percek: Mit hozott a postás? #1

Emlékeztek még az Ebayes cikksorozatomra? Egész sokan szerettétek. Mivel már nem igazán vásárolok onnan, ezért abba kellett hagynom a sorozatot. Egy éve átálltam az Aliexpressre és ha tehetem, akkor mindent onnan veszek. Rengeteg mindent vettem már onnan, ékszertől kezdve, smink cuccon át, ruhákat, és most táskákat. Van, amit meglepően gyorsan megkaptam és persze volt, amire várni kellett. De lássuk is,  hogy mit hozott nekem mostanában a postás?


Totoro-s pénztárca:
Ár: 4,74 $ (kb. 1400 Ft)
Ez érkezett meg a legkésőbb, konkrétan ma. Kb. 1,5 hónapot vett igénybe a szállítás.


 Cuki cseresznyés táska:
Ár: 4,74 $(kb. 1400 Ft)
Link-->
Erre kb. 1 hónapot vártam, de megérte. Elég pici, egy kis pénztárca,
telefon, iratok meg pár zsepi fér csak bele, de direkt ilyen aprót rendeltem.
Csak arra kell, hogy ha elugrom valahova, akkor legyen mibe rakni a fent felsorolt holmikat.

Fekete táska:
Ár: 4,89$(kb.1500 Ft)
Link-->
Ez érkezett meg a leghamarabb, kb. 2,5 hét után már át is vehettem.
Ez nagyobb, mint a cseresznyés táska, de nem annyival.
Elfér benne egy pici esernyő is, meg pár nagyobb holmi, de nem egy bőrönd.
Ezt is azért vettem, hogy legyen mibe bepakolni ezt a pár dolgot, ha megyek valahova.

A holmik méretéről és színéről is tájékozódhattok a megadott linkeken. Ha a link már nem működik, akkor valószínűleg az eladó megszüntette az adott tárgy árulását.
Ti mennyire szeretitek az Alihoz hasonló oldalakat? Sokat vásároltok onnan? Miket vesztek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése