2019. július 11., csütörtök

Menni vagy maradni?

Sziasztok!
Az utóbbi időben nem voltam túl aktív, bár minden hónapban írtam egy-egy bejegyzést. Kicsit elveszettnek érzem magam, ugyanis a Blogger közösség egyre jobban kihal. Azok, akik egykor olvasták ezt a blogot, és hagytak olykor-olykor egy kommentet, eltűntek.
Szeretem ezt a blogot és szeretek írni is, de néha jól esne egy kis visszajelzés és már nem érzem azt, hogy bárkit is érdekelnék. Tudom, elég vegyes az oldal felhozatala, de pont ezért hoztam létre. Sok téma érdekel, sok mindenen agyalok és ezeket a gondolataimat úgy éreztem, hogy érdemes lenne "papírra" vetni.
Vannak még ötleteim bőven, több cikksorozat is folytatásra vár, csak az a kérdés, hogy megéri-e?
Nyilván nem mások miatt írok, de elkeserítő azt látni, hogy a régi olvasóimból senki nem maradt, vagy legalábbis nem tudok róla.
Úgy gondoltam, hogy ha bárki is maradt még itt, akkor talán lesz olyan kedves, és szavazna arról,hogy érdemes-e folytatni? Én elírogatok magamnak is, csak éppen értelmét nem látom. Ha nem kapok visszajelzést, abból nem tanulhatok. Nyilván ez csak egy hobby, a sok mellett, de régóta blogolok és tényleg fáj, hogy ennyire elhagyatott lett az oldal.
Szóval kérlek, szavazz:

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnos teljesen átérzem a helyzetedet, ugyanezek a gondolatok nekem is megfordulnak a fejemben a FOTOSZINTÉZISsel kapcsolatban. Emlékszem, régen mennyi blog volt, milyen sokan írtak és olvastak, mostanában viszont a videók hódítanak. Azért én bízom benne, hogy minél kitartóbb egy oldal, annál többen jönnek majd vissza olvasni. Úgyhogy neked is csak kitartást tudok kívánni! Ne add fel, biztos vagyok benne, hogy rengetegen olvasnak, csak valahogy mindig kimarad a komment! Én is megtapasztaltam már ezt magammal, úgyhogy próbálok minél többet írni másokhoz is.
    Amúgy meg a Vegyes bazár egy nagyon jó kis hely, ezért én szavaztam, hogy ne zárd be!

    Tami <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, sajnos a mozgóképpel nehéz felvenni a versenyt. Régen valahogy mindenkinek volt blogja, most meg mindenkinek Youtube csatornája van. Nem fecsérlik már az emberek olvasásra az idejüket. :S
      Köszönöm a kedves szavakat! :)
      Én is megfogadtam, hogy többet fogok kommentelni másokhoz, hátha egyszer sikerül újra fellendíteni a blogger közösséget.
      Köszönöm a szavazatot! :)

      Törlés