2018. január 17., szerda

Ebay percek: Mit hozott a postás? #1

Új év, új bejegyzés és új rovat következik. Mivel mostanában elég sokat rendelek az Ebay-ről, ezért arra gondoltam, hogy megosztom veletek a tapasztalataimat és megmutatom, hogy miket vettem eme nevezetes oldalról. Az antikvár búvár sorozatom most kicsit szünetel, mert karácsonyra annyi könyvet kaptam, hogy egy darabig nem lesz okom antikváriumba menni. De amint kivégeztem az újonnan kapott könyveket, azonnal belevetem magam a könyvturkálásba. :D

Az Ebay nagyon jó dolog, de érdemes óvatosnak lenni. Mindig megnézem a kiszemelt tárgy eladóját, az értékeléseket és a pozitív-negatív arányt. Szeretek nagy eladóktól vásárolni, mert 35 ezer ember nem tévedhet olyan nagyot. Eddig a legnagyobb érték, amit innen vettem az egy paróka volt. Főleg nyakláncokat, medálokat és más apróságot veszek ezen a platformon.
Ebben a bejegyzésben ezeket a kis csecsebecséket mutatom be.
A lent látható két Harry Potter medált még a nyáron rendeltem. A Halál ereklyéi medál tökéletes állapotban volt, a Horcruxnak volt egy apró hibája: a medált összetartó egyik mágnest elengedte a ragasztás, de pillanatragasztóval se perc alatt megoldottam. 

Ára: 200,44 Ft, ingyenes szállítás.
Vásárlás-->


Ára: 652,39 Ft, ingyenes szállítás.
Vásárlás-->


A következő termékek, amiket rendeltem ezek a Mjölnirek voltak. Bőrnyaklánc járt hozzájuk, de nekem csak a medálok kellettek, hogy karkötőt fonhassak belőlük ajándékba. Teljesen tökéletes állapotban érkeztek meg, kevesebb, mint 2 hét alatt.
Ára: 343,48 Ft/db, ingyenes szállítás.

Az alábbi két tárgy még ropogós, ugyanis a Fullmetal Alchemistes medál néhány órája érkezett meg, a lapis pedig néhány napja. Ami jó, mert január 16-ra volt legkorábban kiírva mind a kettő és már meg is érkeztek. Nagyon elégedett vagyok velük, jó állapotúak, az FMA-s medál pedig meglepően nagy és jó minőségű.
Ára: 256,34 Ft, ingyenes szállítás.
Vásárlás-->

Ára: 356,24 Ft, ingyenes szállítás.

Egyelőre ennyi terméket tudok bemutatni, nemrégiben rendeltünk a barátomnak és az öccsének dolgokat és magamat is megleptem egy kis aprósággal. Ha azok megérkeznek, akkor jön a következő bejegyzés. Már ha érdekel benneteket az ilyesmi. Jelezzétek kérlek,ha vevők vagytok az ilyen típusú posztokra.

Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése