2018. február 15., csütörtök

Top 10 kedvenc családi slágerem #1

Családi hagyomány nálunk, hogy időnként összeülünk a nappaliban apa gépe előtt és zenét hallgatunk közösen. A szüleim nagyon nyitottak azokra a dolgokra, amiket szeretek és én is igyekszem befogadni az ő kedvenc zenéiket.Apukám főleg a rockos vonalat képviseli, míg anyukám szereti a régi pop slágereket, de a swinget és az operetteket is.Ebből a párosból adódóan mondhatni mindenevő vagyok, ami zene, de azért én elég erőteljesen hajlok az apai rockos ág felé.
Úgy gondoltam összegyűjtöm azt a 20 dalt, amiket ők szerettetek és ismertettek meg velem. Nehéz volt a válogatás, mert rengeteg zenét mutattak meg nekem az évek során és szinte mindet nagyon szeretem.

Lássuk először a lágyabb vonulatot, tehát az anyai ágat. Ez vegyesebb lesz,de egyébként apa is rengeteg stílusú zenét szeret, csak nekem a rock dalok a kedvenceim azok közül, amiket ő mutatott.

10.V-Tech - Nem szabad sírni
Még nagyon kicsi voltam, mikor a V-Tech fénykorát élte, így aztán jó gyerekkori emlékek fűződnek hozzá, ahogy anyuval orrhangon énekeljük.

9.Nelly - Dilemma ft. Kelly Rowland
Ezt a dalt igazából mindkét szülőm nagyon szereti, de anya talán jobban, így hozzá került.


8.George Michael - Faith
Anyu hatalmas GM fan volt tini korában, így a lista elengedhetetlen eleme ez a dal.

7.Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
Nagyon tetszik ennek a nőnek a stílusa. Kicsit bugyuta ez a dal, de jó a hangja és aranyos.

6.No Doubt - Don't Speak
Családi hallgatózásaink örök eleme.

5.Extreme - More Than Words
Anya imádja a gitár hangját, így ez a szám nagy kedvence.

4.Mágnás Miska - Csiribiri kék dolmány
Szintén gyerekkori emlékek hada fűződik hozzá. Még nagymamámmal is kornyikáltuk olykor-olykor. :D

3.Bon Jovi - Always
Nem igen kell hozzáfűzni semmit. :D

2.Robbie Williams - My Way
Nagyon szeretem a régi számait, de ezt a Sinatra dalt gyönyörűen énekli, így most ez a feldolgozás került fel a listára.

1.4 Non Blondes - What's Up
Közös kedvencünk, nagyon aranyos ez a nő és szeretjük a stílusát is. A remek dalról nem is beszélve. :)


Úgy döntöttem, hogy a lista apai részét egy másik bejegyzésben mutatom meg, mert attól tartok, hogy 20 db beágyazott videó kicsit sok lenne és miközben nézitek az oldalt, az összeomolhat.
Sajnos csak ennyi fért bele,de valahol meg kell állni, mert 100 dalt is fel tudnék sorolni.

Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése