2018. július 14., szombat

Ebay percek: mit hozott a postás? #3

Mivel végre minden megérkezett, amit vásároltam, így elhoztam nektek az Ebay-es cikksorozatom következő részét. Szerintem érdemes lesz végigolvasni, mert a végére egy(legalábbis számomra) nagyon jó dolgot tartogatok. Vágjunk is bele! 

Most elég sok bizsut rendeltem, mert a régik már olyan elhasználtak voltak. Beújítottam néhány fülbevalót és nyakláncot is.
Az első, amin megakadt a szemem ez a kis pillangós fülbevaló volt.
Ára: 308,76 Ft


A következő fülbevaló ennek a pepitája, ugyanis ez is pillangós. Csak annyi a különbség, hogy ez fekete és koponyás. xD
Ára: 209,10 Ft

Az utolsó fülbevaló ez az egyszerű kék tollas csoda volt. Ezzel annyi probléma volt, hogy az eladó kis csomagolásba rakta őket és a tokkal el voltak hajolva, amikor megérkeztek. De azóta kiegyengettem őket.
Ára: 205,92 Ft

Most következzenek a nyakláncok. Két nyakpántot és egy medálos láncot rendeltem.
Az első nyakpánt egy egyszerű fekete horgolt darab, amihez karkötő is járt. De azt már behasznosítottam, mert nem szeretem a karkötőket.Idegesítenek.
Ára: 205,92 Ft

A másik nyakpánt sem túl giccses, csak egy fekete rózsás medál van a közepén. Imádom a nyakpántokat, de szerintem ezt ti is leszűrtétek. :'D
Ára: 209,10 Ft

Az utolsó nyakbavaló következik. Évek óta szerettem volna egy ilyen medált, de a debreceni Plázában 2500 Ft-ért láttam ugyan ilyet. És akkor még meg is fontoltam, hogy megvegyem-e. Jól tettem,  hogy nem tettem. ><
Ára: 348,50 Ft

Az utolsó előtti termék ez a baglyos telefontok. Nagyon jó minőségű és van rajta telefondísz tartó, ami igazi ritkaságszámba megy manapság. Nem tudtam, hogy rajta van, így nagyon megörültem, amikor megláttam. Természetesen egyből aggattam rá egy kis mütyürt. :D
Ára: 314,33 Ft

Ééés dobpergést kérek, a legjobbat tartogattam a legvégére. Ugyanis évek óta szeretnék akvarell ecsettollakat, de már egy három darabos készlet is idehaza iszonyatos árban van. Aztán eszembe jutott, hogy Ebayen biztos lehet olcsóbban kapni és kapaszkodjatok meg, darabját kemény 205.92 Ft-ért vettem! Magyarországon tízszeres áron van! A lényegük annyi,  hogy a kis tartályok lecsavarhatóak és vizet kell beléjük önteni. Nyomással lehet adagolni a vizet, ami az ecset fejénél távozik. Vízfestékhez kitűnő, mert nem kell állandóan a vízbe mártogatni az ecsetet és 20x kikeverni ugyan azt a színt.
Ára: 3* 205,92 Ft

Végül a ma elkészült speedpaint videómat is itt hagyom nektek, amiben az ecsettollak kibontása és kipróbálása látható. Lessetek bele, ha gondoljátok. :D Nagyon meg vagyok velük amúgy elégedve. Az ecsetek nagyon jó minőségűek, nem hullik a szőr és nem szálazódik. Szépen egyben marad az ecset feje és így pontosan lehet velük festeni.

Ha valamelyik link már nem él, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott, vagy az eladó megszüntette a vásárlás lehetőségét. Van, aki csak egy hónapig/hétig árul bizonyos termékeket.  Ha észelitek,  hogy több ilyen link is van, de az eladóra kíváncsiak vagytok(érdemes böngészgetni a termékeik között), akkor írjatok és küldöm a linket. :)

Köszönöm a figyelmet!

2 megjegyzés:

  1. Buu!

    A kék tollas füli nagyon tetszik. Meghoztad a kedvem hozzá... lehet majd én is rendelek hasonlót. Én Ali párti vagyok, az ebay-hez nincs elég magabiztos angolom, ha esetleg reklamálni kell. Az ilyen kínai vackok meg csomószor jönnek nekem törötten vagy szimplán rossz minőségben... Úgyhogy inkább biztosra megyek :'D

    Ölel Crystal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahoy!

      Szerintem is nagyon menő, biztos jól fog állni. :D Én is átszoktam az Alira, Ebayről ez volt az utolsó nagy rendelésem. Igazából mindkettőn megéri szétnézni, mert van, ami Alin jobb, de van, ami Ebayen. Én se vagyok egy nagy angolos, de a múltkor nem jött meg egy csomagom, még egy hónapot vártam, utána reklamáltam. Visszakaptam a pénzem minden gond nélkül. Eddig még különösebben nagy bajom egyik kínai cuccal sem volt *lekopogja* .
      Köszi, a kommentet. ^^

      Törlés