2018. december 19., szerda

Alternatív érettségi tag

Forrás: Felnőtt szemmel
Lassacskán kezdem magam utolérni a tagekkel, de még adós voltam Hennának ezzel. Elég régen hívott ki, remélem nem haragszik, hogy csak most sikerült sort kerítenem rá. Köszönöm, hogy gondoltál rám, remélem tetszeni fognak a válaszaim! :)
A tag maga nagyon érdekesnek tűnik, szóval nem is koptatnám tovább a billentyűzetet, vágjunk is bele!


Szabályok:

- Írj néhány kedves szót arról, akitől kaptad a kihívást. Ha nagyon szereted őt olvasni, belinkelheted a blogját is.
- Az én alternatív érettségimen három tárgy van: random tények, emlékek, és fantázia. Mindhárom tárgyból húsz-húsz „tétel” van. Ahhoz, hogy átmenj, legalább tízet meg kell válaszolnod tárgyanként, amiket te választhatsz ki.
- Nincs rossz válasz!
- A válaszaid után illeszd be az eredeti kérdéssornak, vagyis ennek a linkjét, hogy a kihívottaid is tudjanak válogatni a hatvan kérdés közül.
- Hívd ki azokat, akiknek szívesen feldobnád a napját; vagy azt, akit a vizsgák közben megjutalmaznál még egy vizsgával!



RANDOM TÉNYEK

1. Melyik a kedvenc évszakod?
A nyár. Állandóan fázom és utálom a rossz időt. Ha esik az eső, akkor a hangulatom is egyből elromlik, de amint kisüt a nap, egyből visszajön az életkedvem. Éljen a nyár! :D

2. Mi a legfurcsább visszatérő álmod?
Egy T-Rex üldöz és nem tudok tőle elmenekülni. Gyerekkorom óta kísért ez az álom és még a mai napig visszaköszön egyszer-kétszer.

3. Vannak olyan szavak, amik felidegesítenek, ha meghallod őket?
A "maga" szót kicsit bunkónak érzem, jobban szeretem ha önöznek. Nagyon tud idegesíteni az is, ha valaki sokat "ö"-zik amikor beszél.

4. Ha választhatnál három olyan tulajdonságot, amilyen embereknek mind tetszenél, melyikeket választanád? (Pl.: én a kedves, okos, ügyes embereknek akarnék tetszeni. Ennél azért ötletesebbet várok!)
A kreatív, kicsit elvontabb gondolkodású, újító embereknek akarnék tetszeni. (Bár egyébként nem érdekel, hogy kinek tetszem, nem különösebben érdekel mások véleménye. xD)

5. Van olyan könyv, vagy film, amit kötelezővé tennél az iskolában? Miért?
Ami kötelező, az onnantól kezdve nyűg. Nem rontanék el egy jó könyvet vagy filmet azzal, hogy kötelezővé teszem. Inkább ajánlottba tenném, akkor nagyobb az esélye, hogy valamelyik diák veszi a fáradtságot és elolvassa/megnézi. De ez is olyan relatív... Kinek mi tetszik. Én imádom a szépirodalmat, de az emberek nagy része nincs oda érte.

6. Tejre a müzli, vagy müzlire a tej?
Tejbe szórom a müzlit. :")

7. Melyik a kedvenc mémes oldalad?
coub.com

8. Van olyan dolog, amitől félsz, de mások számára ez a félelem érthetetlen?
Nincs. A villámlástól és a pókoktól sok ember fél.

9. Mit tudsz a legjobban főzni?
Brokkolis csirkét. Az a személyes kedvencem magamtól. :D

10. Van olyan videó, ami minden alkalommal megnevettet? Melyik az?
Ezen bármikor és bármennyit tudok nevetni.

11. Mi az MBTI-típusod? Szerinted van olyan személyiségteszt, ami kifejezőbb ennél?
INFJ vagyok. Nem tudom, nem különösebben izgatnak az ilyen tesztek. Nem szeretem ha beskatulyáznak.

12. Mi a legjobb és legrosszabb tulajdonságod?
A legjobb az, hogy ha valakit szeretek, akkor azért bármit megteszek. A legrosszabb az, hogy sokszor elfojtom az érzéseimet és egyszer csak robban minden.

13. Ki a példaképed, és miért? Ha bárkit választhatnál, akivel leülhetsz ebédelni, őt választanád?
Művészet terén a volt rajztanáromat tekintem a példaképemnek, de azért kicsit fura lenne ebédelni vele. XD

14. Fagyi, vagy jégkrém?
Jégkrém.

15. Van olyan dolog az életedben, amit eddig soha nem mondtál el senkinek? (Ez egy igen/nem-jellegű kérdés, nehogy leírd magát a dolgot!)
Nem.

16. Napfelkelte, vagy naplemente?
Napfelkelte.

17. Van valami olyan szokásod, amivel véded a környezetet?
Szelektíven gyűjtjük a műanyag flakonokat és soha nem dobok el semmilyen szemetet.

18. Mi a kedvenc társasjátékod?
Nem vagyok egy nagy társasjátékos. Inkább a kártyázást szeretem. Barátomnak megvan az összes Gwent paklija, azzal nagyon szeretek játszani.

19. Van olyan étel, vagy ital, ami Magyarországon nem kapható, de odavagy érte?
Még nincs.

20. Szereted a tűzijátékot? Melyik volt eddig a legemlékezetesebb, amit láttál?
Szépnek szép, és el is nézegetem, de haragszom érte. Nem tesz jót a környezetnek, szerencsétlen állatokat pedig halálra rémítik vele. Ennyit nem ér meg szerintem.


EMLÉKEK

21. Melyik telefonod volt veled a legtöbb ideig? Melyikhez köt a legtöbb emlék?
Volt egy Sony Ericsson T610-em. Az évekig bírta és akkoriban elég menőnek számított. Már használtan kaptam, de nagyon szerettem. Jó kis telefon volt és elég jó játékok voltak rajta.

22. Melyik volt az első ruhád, amit magadnak vettél, vagy választottál? 
Fogalmam nincs.A választás lehetősége mindig adott volt, anya már kiskoromban figyelt arra, hogy mi az, ami nekem is tetszik. Amit magamnak vettem... Talán valamelyik bandás pólóm. Nem tudom.

23. Van olyan kiegészítőd (óra, nyaklánc, karkötő stb.) amihez különösen ragaszkodsz? Miért?
Van egy nyakláncom, amit anyával együtt vettünk a névnapomra és nála volt a párja. Amikor meghalt az ezüst láncot ellopták róla, de a medál szerencsére itthon maradt...

24. Mi volt a legszebb, vagy legmeghatóbb mondat, amit valaha mondtak neked?
Amikor a barátom azt mondja, hogy szeret. Az mindig olyan szép.

25. Kaptál már beírást az ellenőrződbe? Ha igen, miért? (Vagy miért kaptad a legtöbbet?)
Nem, mindig csak dicséretet kaptam.

26. Az utóbbi években mennyi volt a leghosszabb idő, amit Facebook nélkül töltöttél, és milyen alkalomból? Mit csináltál helyette?
3-4 nap. Ha a barátommal vagyok nem Facebookozom túl sokat. De mivel ott kommunikálunk, ezért a chat miatt sokszor lógok rajta. Ha nyaralni vagyunk, akkor szinte fel sem nézek.

27. Mi volt a legértékesebb dolog, amit valaha nyertél?
Egy Mondo magazin. :"D Versenyen pedig könyvet nyertem.

28. Mi volt általánosban a kedvenc online- vagy videojátékod?
Nem játszottam semmivel.

29. Mi volt a jeled óvodában?
Piros tulipán.

30. Melyik volt életed legjobb bulija, és mi tette azzá?
Nem szoktam bulizni, inkább koncertre járok. Életem legjobb koncertjei pedig a 2017-es Campuson voltak, Leander Kills, Tankcsapda és Road. Nagyon sok volt egyszerre, már járni alig bírtam annyira fájt a lábam, de nagyon élveztem. Három kedvenc zenekar egy este alatt... Nem volt semmi. :D

31. Melyik tárgyat tanította a kedvenc tanárod, és mitől vált a kedvenceddé?
Rajz és művészettörténet. Mindig is imádtam rajzolni és ő meglátta bennem a lehetőséget. A művtöri meg egyszerűen jó. :D

32. Melyik volt a legemlékezetesebb születésnapod?
A születésnapjaim általában szörnyűek. Talán 8 lehettem, amikor mamám elesett és betörte a fejét. Egész nap sírtam és aggódtam érte. Ez volt a 8. születésnapomon. A 17. születésnapomon anya bejelentette, hogy mama hamarosan meg fog halni. Igen... szóval a születésnapomat gyűlölöm.

33. Sírtál már fiú, vagy lány miatt?
Persze. A barátommal volt egy elég veszekedős időszakunk, akkor sokszor sírtam.

34. Mit tartasz a legnagyobb dolognak, amit eddig elértél?
Már 4-en odajöttek hozzám, hogy én készítem-e a Retard Művek nevű képregényeket? :D

35. Mi volt a legérthetetlenebb indok, amiért véget ért egy barátságod?
Sokszor kerültem 2 tűz közé. Nem vagyok veszekedő fajta, elvagyok szinte bárkivel és emiatt sok kellemetlen helyzetbe kerültem. Nem tudom, hogy miért várják el az emberek, hogy ha ők összevitatkoznak, akkor a barátaik is utálják egymást...

36. Mi volt az indok, amiért legutóbb letiltottál valakit?
Miután kitettem egy képregényt, a csaj elkezdett szidni és lehordott mindennek. Csak mert a képregényben a karakterem a visító madárnak feltette a költői kérdést: Vajon milyen íze lehet a papagáj pörköltnek? Erre teljesen felháborodott és azt mondta, hogy nem vagyok ember, amiért így beszélek az állatokról... Aztán bekövetett... Szóval letiltottam. Mint később megtudtam, nem százas a csaj.

37. Előfordult már, hogy olyan ember tetszett meg, aki évekkel azelőtt nem tetszett? Mi volt a különbség?
Általánosban igen. 12 évig voltunk együtt az osztályommal(óvoda+általános) és nem volt túl nagy a kínálat. És hát a hormonok meg dolgoztak. xD

38. Miről szólt a legérdekesebb előadás, amin valaha voltál?
A nárcisztikus személyiség típusról és a környezetéről.

39. Mi volt életed első könyve, amit elolvastál?
Fogalmam nincs.

40. Mi volt a legötletesebb nicknév, vagy felhasználónév, amit megadtál?
Entschuldigung(=németül elnézést kérek) egy chates trollkodáskor.

FANTÁZIA 

41. Mi az az esemény, amit a legjobban vársz? Hány nap van még addig?
Az 5. évfordulónk a barátommal. Még 10 nap van hátra.

42. Ha bármilyen frizurád lehetne, milyet választanál?
Lenne egy frufrum és rövidebbre vágatnám és fekete-kék lenne. Meg is csinálnám, ha nem lenne gyűrű göndör és vasalhatatlan a hajam. :')

43. Mi az álommunkád, amivel negyven évig szívesen foglalkoznál?
Egy saját vállalkozáson belül grafikusként tevékenykedni és képregényeket is rajzolnék.

44. Ha mindenképpen népszerű lennél a jövőben, de te választhatnád meg, mivel válsz azzá, mit választanál?
Remélem az animációimmal és a képregényeimmel népszerű leszek. :)

45. Ha írtál/írnál regényt, az miről szól(na)?
Himitsuról, a karakteremről. Akinek igazából már írom a sztoriját egy ideje.

46. Ha holnap azzal a tudattal ébrednél, hogy egyvalami megváltozott a külsődön, miben reménykednél, mielőtt a tükör elé állsz, és meglátod?
Fogytam 15 kilót.

47. Mi a célod a blogoddal? Mekkora olvasottságnál éreznéd azt, hogy ennél már nem szeretnél többet?
Szeretnék érdekes cikkeket írni arról, ami engem is érdekel. Nagy világmegváltó tervem nincs vele. Egyszerűen csak szeretek írni. Az olvasóim olyan kevesen vannak, hogy fogalmam sincs milyen lehet egy olvasott blogot vezetni. xD

48. Mit gondolsz a tévé és a nyomtatott újság jövőjéről?
Túl sok jövője nincs, ha nem változtatnak rajta. A tv annyira ócska, hogy csak alváshoz nézem, az újság pedig képtelen lépést tartani az online társaival, ahol kb. 2 óránként frissülnek a hírek.

49. Szerinted van élet a Földön kívül? Mi történhetne, ha hirtelen felvennék velünk a kapcsolatot?
Biztosan van, csak nem olyan formában, mint ahogy azt mi elképzeljük. Szerintem már megtörténhetett, csak nem tudunk róla. Vagy leigáznának, vagy egyszerűen nem érdekelnénk őket.

50. Ha választhatnál, mennyi idős lennél most? Miért?
18 lennék és másik egyetemre jelentkeznék. Ez egy rémálom.

51. Mi tesz egy barátságot igazzá?
Nem tudom. Amiről azt hittem, hogy igaz barátság mindig kiderült, hogy csak addig kellettem, amíg hasznos voltam az illetőnek. Vagy egyszerűen kispárnává akart tenni, azt meg nem tűrtem.

52. Ha egy durva buli után arra a tudatra ébrednél, hogy megcsaltad a barátod/barátnőd, akivel évek óta együtt vagy, viszont 100%, hogy ez csak úgy derülhet ki, ha te magad elmondod, elmondanád?
Persze. Megölne a lelkiismeret furdalás. Bár nincs az a buli, ami miatt én megcsalnám a barátomat. Létezik olyan, hogy önfegyelem.

53. Mik a feltételei egy működő fiú-lány barátságnak?
A két fél abszolút ne jöjjön be egymásnak. Ha mindketten úgy tekintenek a másikra, hogy csúnya, de kedves, akkor működhet.

54. Ha létezne Dumbledore Merengője, te hogyan használnád? Gyakran belemerülnél? Mit néznél legszívesebben vissza?
A múlton már hiába merengenék. A halottak nem jönnek vissza, őket látni a múltban pedig fájdalmas.

55. Hogyan változna a világ, ha kiszivárogna, hogy tíz évünk van hátra egy meteor becsapódásáig?
Nagyobb hiszti lenne, mind 2012-ben, az tuti.De amúgy ezeket nem lehet kiszámítani. Sokan el se hinnék, mások politikai/vallási okokra fognák. Alapvetően ugyanolyan tébolyult lenne a világ, mint most.

56. Szerinted működhet kapcsolat szegény és gazdag családból származó fiatalok között? Tegyük fel, hogy mindketten most végeztek az egyetemmel, és mindketten most kezdtek el dolgozni, hasonló kaliberű munkát.
Miért ne? A szegény-gazdag ellentét eléggé unalmas skatulya. Nem minden szegény jó és nem minden gazdag rossz. Ennél azért színesebb a világ.

57. Ha kivehetnél öt tantárgyat, de másik ötöt kellene megnevezned, amit a helyükre beillesztenél, mit cserélnél, és mire? (Pl.: kémia helyett KRESZ-t stb.)
Hát az egyetemi tárgyaim 80%-a semmire nem jó. De ha az általános-és középiskolánál maradunk, akkor kivenném a hittan/erkölcstant és felcserélném háztartás tanra. A filozófiát és a társadalom ismeretet pedig olyan tárgyra cserélném, ahol a gyerekek megismerkedhetnek az olyan alap dolgokkal, mint a csekk kitöltése, adózás, hitel, stb.

58. Ha lenne egy Facebook-oldalad, vagy Instagramod, esetleg YouTube-csatornád százezer követővel, akik mind harmincas-negyvenes szülők, mit mondanál nekik?
Ez elég fura kérdés. Ha ez a korosztály követ, akkor valószínűleg olyan tartalmat gyártok, ami csak őket érdekli. De nem  hiszem, hogy 21 évesen ilyet tudnék csinálni.

59. Ha te lennél a Facebook elnöke, mit változtatnál meg rajta?
A hirdetéseket. Tudom, hogy ebben van a pénz, de egyrészt rettenetesen idegesítenek, másrészt ellehetetlenítik a nem hirdető oldalakat. Folyamatosan csökken az oldalam elérése, mert nem hirdetek, csak nagyon ritkán. Ez egy nagyon csúnya húzás volt. Most mondhatnám azt is, hogy kevésbé követném le az embereket és használnám fel a személyes adataikat, de ez már nagyobb emberek kezében van, mint egy Facebook elnök.

60. Ha eltűnne a legjobb barátod, vagy barátnőd, hol keresnéd elsőként? Tegyük fel, hogy még nem terjedt el az internet, a telefonja pedig ki van kapcsolva. 
A kedvenc helyein, a többi barátjánál, ott, ahol legutoljára láttam, kihaltabb helyeken is akár.


Nem tudok kihívni senkit, szinte már mindenki megcsinálta ezt a taget. Így jár az, aki későn tölti ki őket. ^^"
Ha mégis valaki ki szeretné tölteni, akkor az eredeti kérdéssort itt megtalálja.
Még egyszer köszönöm Hennának a jelölést, jól szórakoztam töltögetés közben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése