2018. május 29., kedd

Szülj még egy magyart!-Kösz, nem.

Ma egy kicsit komolyabb témával fogok foglalkozni, melyben a Hozz Világra Még Egy Magyart Mozgalom felhívására készített videóról fogom leírni a gondolataimat. Nem kell velem egyet érteni, de én így látom a dolgokat. Mivel sokan reagáltak erre a videóra, így engem is kíváncsivá tett. Nézzük tehát, hogy mit is hoztak össze eme műremekben.

A videó egy statisztikával kezd, aminek a hitelességére nem tenném rá a nyakamat. Tudjuk jól, hogy a manipulatív kormányközeli média mennyire szeret rossz, légből kapott adatokkal dobálózni. Bár ha igaz is ez a vészesen csökkenő születésszám, annak megvannak az okai.
A műremeket egy magyaros kabátot viselő nő indítja és arról beszél, hogy ki fog halni a magyar. Mindenképpen fontos volt ez a megjelenés, hogy erősítsék a magyarság tudatot azzal a csodával, amit a narrátor visel. Mert egy igaz magyar női honfitárs attillában jár, pulikutyát sétáltat és az év 365 napján kokárdát visel a szíve felett, miközben tésztagyúrás közben a Kossuth indulót énekelve szíve alatt hordja a 10. magyar csemetéjét is.
A narrátor szerint a legnagyobb probléma az, hogy kevés a magyar és az ország haldoklik. Nos, ezzel oldalakon keresztül tudnék vitatkozni, de inkább nem teszem. Elég, ha annyit írok: oktatás és egészségügy.


A következő képen egy szerelmetes (valószínűleg házasodó) pár andalog és a narrátor közben elkezdi sorolni a maszlagot, hogy házas vagy, de nem akarsz gyereket, 30 fölött vagy, de még otthon élsz és buliznál egy kicsit. Ennél a mondatnál megállnék egy kitérőre. Igaz, hogy én még csak 20 éves vagyok, de nem hiszem, hogy ez a csoda ország, amiben élek lehetővé tenné azt, hogy az elkövetkezendő 6-8 évben önállósodni tudjak. Rengeteget beszélgettünk már erről a párommal, mert nyilván mindenki szeretne egy saját kis kuckót. De nekem még van 3 évem az egyetemből és a rengeteg óra és utazás miatt nem tudok a suli mellett dolgozni, ugyanis ebben a félévben is volt olyan napom, hogy a reggel 8:20-as vonattal indultam el és az esti 8:40-el értem haza. Tehát félre tenni sem tudok . Ha végzek az egyetemen lesz egy tanári diplomám, nemzetközi német nyelvvizsgám van és lehet, hogy le akarok majd doktorálni. Mégis attól tartok, hogy egy kezdő tanári fizetés és a párom szintén kezdő fizetése nem lesz elég egy albérletre és arra, hogy jól lakjunk. Vagy éppen elég lesz, de ennyiről fog szólni az életünk. Milyen jó kilátások egy huszonéves párnak. Nem? Régen a szülők is jobban be tudtak segíteni(már akinek), konkrét házakat húztak fel az utódoknak. Nos, nekem már csak apukám él és éppen hogy eltengődünk. A legnagyobb akarás mellett sem tudna nekem egy házat rittyenteni, és a barátom szülei sem dúskálnak a pénzben annyira. Végül is csak pár okot soroltam fel, amiért nem tudunk időben önállósodni. Ebben pedig a bulizás nincs benne. Év közben soha nem járunk el buliba, max. 1-2 koncertre. Nyáron dolgozunk és abból elmegyünk egy 2-3 napos nyaralásra és max. egy kis fesztivál még belefér a keretbe. Ennyi a nagy bulizásunk, amiért elvileg 30 éves korunkig otthon fogunk élni. Ezen a témán mindig felhúzom magam, mert általában azok a negyvenesek, ötvenesek pattognak a legjobban, akik csak úgy kaptak egy házat, vagy az akkori hitelekhez mérik a mai világot. Bizony, volt olyan idő, hogy ha visszafizetted a felvett összeg felét, akkor elengedték az egészet. Most meg felveszel egy összeget és visszafizeted a 2,5 szeresét.

A maszlag folytatódik és valóban egy házasodó pár boldog képe tárul a szemünk elé. A narrátor folytatja a hülyeségét: nincs akivel összekösd az életed, nem vállalsz gyereket, mert azzal sok a gond. Itt jön egy csodás megállapítás;azért nem akarunk gyereket, mert attól félünk, hogy nem tudunk neki mindent megadni, de közben igazából az a gondunk, hogy akkor magunknak nem tudunk megadni mindent. És ez akkora baj? Azért dolgozzunk egész életünkben, hogy eltartsuk a gyereket és egy rohadt ruhadarabra ne teljen magunknak? Nem az lenne az állam egyik feladata, hogy megalapozza a döntéseivel a fiatalok jövőjét és egy élhető országot alakítson ki, amiben a szülő meg tudja venni magának a turmixgépet és a gyereknek is a 10 ezer forintos Barbiet?!
Szegény anyukám egész életében csak a családnak élt, dolgozott. Soha nem járt külföldön és nyaralni is talán 2-3 alkalommal voltunk. 44 évesen elhunyt és mi értelme volt annyit dolgozni? Ki sem tudta élvezni az életét. Én nem akarok így élni. Lehet, hogy én sem leszek hosszú életű, de akkor az legalább jó legyen.

A következő részlet maga a csoda: azért szülj gyereket, hogy idős korodban legyen, aki mossa a... Jó, lesarkítottam, de ez a kisfilm olyan bugyuta, hogy nem lehet nem kiérezni belőle ezt.
Egyébként a felépítése elég zavaros, az előbb az idős korról hadovált, most meg már arról, hogy nyugatabbra több pénzt kapsz és elmész.És ez így is van és jól is teszi az, aki elmegy innen.
A kedvencem ez a rész: itt hagyod a hazádat és nyomós érveid vannak rá(lö pénzszórós vágókép), amit még a videó is elismer. A jobb fizetés reményében elmenekülteket ócsárolják azzal, hogy nem igazi hazafik, mert itt lenne a helyük, de ők kimentek, mert ott jobban megfizetik a munkájukat. Micsoda szörnyű emberek! Hazaárulózzunk egy kicsit, mert az nagyon mainstream.

"Elmész, pedig tudod, hogy itt élned-halnod kéne!"
Ki volt az az agybeteg, aki megírta ezt a szöveget?! Majd én eldöntöm, hogy hol akarok élni(és jó esetben) meghalni. Ne akarja nekem senki megmondani, hogy mit KELLene csinálnom. Annyira tipikus ez az egész szöveg. Demokrácia van, de azért megmondjuk, hogy mit kell csinálnod, és ha nem egy véleményen vagy a hatalommal, akkor majd befogjuk a pici szádat. De azért demokrácia van.

És a videó csúcspontja azt hiszem ez a rész: állatvédő vagy, szereted a kutyád, de nem izgat az abortusz és az, hogy hány magzatot ölnek meg. Erre a kérdésre is ugrani tudok. Az abortusz ellenesek mögött nagy többségben férfiak állnak, ők ugatnak róla a legtöbbet. Egyrészt még egy másik nőnek sincsen beleszólása abba, hogy én mit és hogyan tegyek a testemmel. Ha azt a szerencsétlen magzatot nem tudnám felnevelni, akkor is jobb neki, hogy megszülöm? Ha tudom, hogy beteg lesz, akkor mennyire felelős döntés világra hozni? Ha megerőszakoltak és úgy estem teherbe, akkor is ki kell hordanom, mert magyar? Ne akarják a nőknek megmondani, hogy mit tegyenek a testükkel. Igaz, hogy egy fejlődő életért is felelősek ekkor, de aki annyira az abortusz ellen van, akkor fogadja is örökbe a védelmezettjeit. Egyébként is marhaságnak tartom a teljes abortusz mentességet. Akkor csak megszaporodik a sufni abortuszok száma és még veszélyesebbé válik. Ha egy nő nem akar valamit, vagy meg akar valamit tenni, akkor úgyis megteszi. Akkor már legyen inkább kórházi körülmények között és biztos szakorvosi kezekben(már ha Magyarországon beszélhetünk még ilyenekről...).

Az abortusz után természetesen nem hiányozhat a migránsozás, mert az minden jó párt közeli dologban benne van. Még egy állatsimogatós videóból is ki tudnák valahogy hozni, hogy migráncs. "Afrikai kannibálok árasszák el Európát..." Ezen felröhögtem.
Mondjuk ami ezután következik az még viccesebb. Azért vállalj gyereket,  hogy megállítsd a migrációt, mert a sok magyar gyerek majd benépesíti a Kárpát-medencét és nem vándorolnak be. Ezt mégis milyen logika alapján hozták össze? Azzal ugye tisztában vannak, hogy az ide bevándorlókat nem lepi meg a tömeg? Még ha minden utca zsúfolásig tele lenne magyar emberekkel, akkor sem lenne nekik furcsa, hiszen általában ők is sokan vannak, nagy a tömeg, nekik ez a természetes.

A vége pedig maga a katarzis! Ha nem vállalsz gyereket, akkor Hunyadi, Rákóczi, Kossuth, Tóth Ilonka áldozata hiábavaló volt. Mert az én generációm a kényelem oltárán feláldozta a nemzetet. Ráadásul ha nem szülök minimum 2 gyereket, akkor miattam pusztul el a haza.
Szerintem még bedrogozva se tudtam volna ennyi hülyeséget összehordani, mint a videó készítői.

Erről olyan hosszú cikket lehetne írni, hogy regényként is kiadható lenne. Viszont azt hiszem minden fontosabb momentumára reflektáltam valami apróságot, noha minden kiemelt részhez tudnék még oldalakat írni.
Magáról a mozgalom nevéről még annyit, hogy nekem nem világos teljesen, hogy ki is a magyar. Lehet,hogy én az vagyok, de az a kínai vagy indiai kisgyerek, aki már itt látta meg a napvilágot, magyar állampolgár, itt szocializálódott, ezt tekinti hazájának az nem magyar? Vagy az a bevándorló, aki szeret itt élni, dolgozik/tanul, és lassan hazájának vallja az nem magyar? Mi is pontosan a magyar gyerek fogalom jelentése? Ugye, hogy nem is olyan egyszerű? Nem csak a faji hovatartozás adja meg egy ember nemzetiségét.

Összegzésként azt kaptam, amit vártam. Egy bugyuta, logikátlan és természetesen migráncsos videót, amiben a nem létező magyarság tudatomra próbálnak hatni régi nagy nevekkel, akik nekem csak egy-egy történelmi alakot jelentenek. Természetesen a bújtatott propaganda szagától bűzlik és kellett bele a egy kis hazaárulózós bújtatás is. Szerencsére nem jöttek még rá arra, hogy az én generációmat ezekkel az eszközökkel nem lehet megfogni. Talán a migránsozás vált be, de aki ennek hitt, az meg is érdemli azt, amit kap ettől az országtól. Nem jött meg a kedvem a szüléshez ettől a videótól, viszont még jobban elment tőle a kedvem. Legalábbis attól, hogy ebbe az országba hozzam világra a gyermekem. Egyébként sem akarok itt szülni, de ezek után még inkább azt érzem, hogy nekem külföldön a helyem, csak én vissza se akarok jönni.
Úgyhogy végül is annyi hatása volt a videónak, hogy megerősítse bennem azt, hogy Magyarországra gyereket nem szülök.
Miattam fog kihalni a magyarság, egy Soros ügynök, migráns párti, hazaáruló vagyok. De nekem így jó.

Köszönöm a figyelmet!


Bónusznak itt  a videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése