2018. október 18., csütörtök

Henna Traveller Tag

Ma egy klassz taget hoztam nektek, amit maga Henna alkotott meg és tőle kaptam a jelölést is. Tudom, kicsit késve szoktam kitölteni a tageket, de sokszor egyszerre több embertől is kapok jelölést. Aminek nagyon örülök, de igyekszem figyelni arra, hogy a blog nevéhez hűen mindig vegyesen legyenek elszórva a témák az oldalon. Így most erre a jó kis tagre kerül a sor, és utána a többire. Lássunk is hozzá! :)


1. Mi az az egy dolog, amit kivétel nélkül, minden utazásra magaddal viszel?
A fülesem mindig nálam van. Ha a párommal utazom akkor is. Idén nyáron Gyulán jártunk és a hosszú busz úton jól esett megosztani a fülest és az ablakon kibámulva hallgatni a zenét.

2. Melyik az a lakhelyedtől legtávolabb eső hely, ahol eddig valaha jártál?
Csehország, Polička nevű település. Az általános iskolám testvér iskolája volt és kétszer is ki tudtam menni egy hetes táborra. Nagyon élveztem, imádtam ezt a helyet. :)

3. Ha csak egy helyet választhatnál, hová utaznál el? Miért pont oda?
Japán és azon belül is Kioto. Inkább a hagyományos Japán vonz, és Kioto egy ilyen hely. Persze a gésákat is megnézném, mert imádom őket. De érdekelnek a templomok, a kertek, a gyönyörű régi épületek, szóval minden, ami a tradicionális Japánt idézi.

4. Mi a legkedvesebb és a legrosszabb emléked, amely egy utazásodhoz köthető?
A legkedvesebb emlékem a 2017-es Szerencsi Csokifesztiválhoz köthető. A szüleimmel és a barátommal mentünk el és nagyon élveztük az egész napot. Ez volt az utolsó közös utazásunk anya halála előtt, így akárhová is jutok el az életben, örökké ez lesz a legkedvesebb emlékem mind közül. Egy nagy negatívuma volt: az étel. Anya hamburgerében romlott volt a hús, a barátom gyrosában meg csak bőr volt hús helyett. Én akkor nem ettem semmit, a nagy meleg miatt nem volt étvágyam. Utána majd' éhen haltam, de a fesztiválon olyan sok pénzbe került egy kis adag étel, hogy csak sült krumplit vettünk, amiért így is 4000 Ft-ot fizettünk! És még rossz is volt. Hajnalban értünk haza és mint a sáskák, úgy rohamoztuk meg a hűtőt. :'D

5. Utaztál már egyedül külföldre? Ha nem, megtennéd?
Teljesen egyedül még nem, csak osztállyal vagy évfolyam társakkal, de ha éppen oda szólítana egy munka, akkor miért ne? Rengeteget utazom, naponta 130 km-t teszek meg egyedül. Persze külföld messzebb van, de nem az a fajta ember vagyok, aki megijedne ettől. 

6. Gyűjtesz valamilyen emléktárgyakat az utazásaidról?
Úgy kifejezetten nem. A barátom mániája, hogy mindenhonnan hoz hűtőmágnest, de én inkább azt veszem meg, ami megtetszik. Nyakláncot, karkötőt, kis apróságokat. Úgy is minden kacatomról tudom, hogy honnan van. :) 

+1. Mi a legőrültebb dolog, amit meg szeretnél tenni valamelyik utazásod alkalmával?
Ez egy jó kérdés, ilyesmin nem gondolkodtam. Nem vagyok az az őrült dolgokat művelő nőszemély. Nagyon nyugis és megfontolt tudok lenni, ha utazásról van szó. Főleg pihenni megyünk meg nézelődni. De nekem a legőrültebb dolog a repülőre szállás lenne. Szeretnék repülni, de rettenetesen félek tőle. Nagyon tériszonyos vagyok és még attól is képes vagyok szédülni, ha az iskolában az 5. emeleten van órám és tudom, hogy alattam 5 emelet mélység van. Mi lesz akkor a repülőn? Szóval nekem a repülés abszolút nagy kilépés a komfort zónámból. xD

Kihívottam: Veronika

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Szabályok:
1. Köszönd meg annak a jelölést, akitől kaptad, és a linkelt be az oldalát a bejegyzésedben.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre. (Ha kaptál, akkor a +1 kérdésre is!)
3. Ha szeretnéd, tedd fel saját +1 kérdésedet, amit az általad megjelölt személyek kötelesek megválaszolni.
4. Jelölj meg annyi személyt, amennyit csak szeretnél! Utaztassuk meg ezt a taget! ;)

Kérdések:
1. Mi az az egy dolog, amit kivétel nélkül, minden utazásra magaddal viszel?
2. Melyik az a lakhelyedtől legtávolabb eső hely, ahol eddig valaha jártál?
3. Ha csak egy helyet választhatnál, hová utaznál el? Miért pont oda?
4. Mi a legkedvesebb és a legrosszabb emléked, amely egy utazásodhoz köthető?
5. Utaztál már egyedül külföldre? Ha nem, megtennéd?
6. Gyűjtesz valamilyen emléktárgyakat az utazásaidról?
+1. Mi a legőrültebb dolog, amit meg szeretnél tenni valamelyik utazásod alkalmával?

Köszönöm a remek kérdéseket Henna! Jó kis taget hoztál össze. ^^

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kykky!

    Nagyon köszönöm, hogy elfogadtad a kihívást! Szuperek voltak a válaszok, örülök, hogy általuk egy kicsit jobban megismerhettelek. Csehországban még csak Prágát láttam, de szerintem az egész ország gyönyörű, úgyhogy elhiszem, hogy imádtad! A repüléssel kapcsolatban pedig egy vicces/érdekes infó: én is tériszonyos vagyok (bár az évek alatt picikét talán már enyhült, azért még el tud fogni a szédülés), viszont a repülőn egyáltalán semmilyen tériszonyt nem éreztem soha! Fogalmam sincs, mi lehet ennek az oka, de hálás vagyok érte. XD

    Henna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy gondoltál rám. :)
      Prágába is mentünk, tényleg gyönyörű. Policka egy pici település a hegyek között, így alföldi gyerekként teljesen odáig voltam érte. :D
      Köszi, hogy ezt megosztottad velem, hátha nálam is így lesz majd. Jövő nyáron külföldre akarunk menni repülővel és tényleg nagyon félek. xD

      Üdv.: Kykky

      Törlés